conceptul eco friendly sense cosmetics

Inceputurile

Istoria cosmeticelor a inceput cu mii de ani in urma. In Egiptul Antic, femeile utilizau diverse uleiuri si creme parfumate cu rol de curatare si hidratare a pielii sau pentru protectie impotriva soarelui si a vantului uscat. Ingrediente precum musetel, lavanda, menta, trandafir, ulei de masline, ulei de susan sau ulei de migdale erau frecvent utilizate in scopuri cosmetice.

In era crestina, in Roma, femeile foloseau faina de orz sau unt pentru mascarea imperfectiunilor tenului, in timp ce in India, henna era folosita pentru vopsirea parului.

Evul Mediu a adus viata parfumurilor in Europa, acestea fiind importate din Evul Mediu, urmand sa fie dezvoltate un secol mai tarziu in perioada Renasterii in Italia si Franta, aparand totodata principalele centre de fabricare ale produselor cosmetice in Europa.

De-a lungul anilor, cosmeticele au cunoscut o reala dezvoltare, astfel la finalul secolului XIX, acestea isi creeaza usor drumul spre produse realizate la scara industriala. Cu ajutorul studiilor stiintifice, produsele cosmetice evolueaza tot mai mult si sunt raspandite la scara larga.

Dupa anii ’90, cererea cosmeticelor este tot mai mare, insa utilizarea lor ramane inca intr-un stadiu nepopular. Femeile inca se feresc sa recunoasca frecventarea saloanelor cosmetice, utilizand deseori usa din spate, de teama de a nu fi acceptate in societate ca fiind naturale.

Acest lucru insa se va schimba cu rapiditate in urmatoarele decenii, odata cu aparitia unor mari branduri (L’oreal, Revlon, Maybelline), ce inca isi au locul pe piata Europeana.

La finele anilor ’90, consumatorii cosmeticelor, presati de timp si de ritmul alert al vietii cotidiene, aleg produse tot mai usor de utilizat, precum inlocuirea traditionalului sapun solid cu diverse variante in forma lichida, precum gel de dus, sampon si sapun lichid.

Intrucat nevoile consumatorilor au traversat etape diverse de-a lungul istoriei cosmeticelor, putem observa ca in ultimii 10 ani, producatorii de cosmetice s-au focusat pe dezvoltarea unor produse cat mai naturale si asupra modului in care acestea afecteaza mediul inconjurator.

In zilele noastre, consumatorii isi indreapta atentia spre produse cosmetice cat mai atent formulate, astfel incat impactul lor asupra sanatatii si naturii sa fie cat mai mic.

Odata cu sporirea interesului consumatorilor in ceea ce priveste siguranta utilizarii produselor, a performantei si a responsabilitatii asupra mediului inconjurator, s-a dezvoltat trendul actual orientat catre produse prietenoase cu natura.

Conform studiilor de specialitate efectuate recent, 68% din consumatori prefera achizitionarea produselor naturale, organice, vegane si 95% din consumatori sunt mai atenti acum la etichetele produselor fata de acum 10 ani.

O atentie sporita se acorda si surselor folosite pentru obtinerea ingredientelor, in special a celor naturale. Odata cu interesul acordat ingredientelor naturale, tot mai multe domenii se concentreaza pe utilizarea uleiului de cocos si de palmier.

fabrica cosmetice hoteliere cahm europe romania

Cine sunteM?

CAHM Europe si-a inceput activitatea in domeniul cosmeticelor in anul 2009, creand si dezvoltand cosmetice, precum si accesorii hoteliere. Pana in prezent, a reusit cu succes sa se plieze pe nevoile si cerintele consumatorului, devenind unul din cei mai importanti producatori de sapunuri solide, lichide si dezinfectanti din Sud-Estul Europei.

In portofoliul nostru se regasesc diverse game hoteliere, create pentru a satisface si cerintele celor mai pretentiosi clienti.

CAHM ofera clientilor sai lichide si sapunuri sub diverse forme si gramaje, de la tuburi la sticle de dimensiuni variate, precum si parfumuri pentru toate gusturile.

Cerintele actuale in domeniul cosmetic

In ultimii ani, tot mai multe companii pun accent pe folosirea ambalajelor reciclabile si biodegradabile.

Producatorii de cosmetice sprijina tot mai mult producatorii de materii prime, pentru a evita epuizarea resurselor naturale disponibile, cat si distrugerea mediului inconjurator.

In acest sens, CAHM acorda o atentie sporita ingredientelor utilizate, de accea la baza produselor noastre se regasesc materii prime precum fulgi de palmieri proveniti din surse sustenabile, iar la nivel de ambalaje este utilizat PET-ul reciclabil.

Noile săpunuri lichide Sense au fost dezvoltate cu un profund respect și admirație atât pentru oameni, cât și pentru natură. Acestea au fost produse în doua variante: Sense Honey&Melon cu pH neutru și Sense Acid Lactic testat bactericid cu Papaya și pH 4. Ambalajele folosite sunt BioPet deoarece compania pune accent în principal pe sustenabilitate.

O mare parte din ambalejele produselor din portfoliul CAHM au fost inlocuite cu unele ce respecta tendintele actuale.

 

Hai să ne spălăm corect! Descoperă cum să faci acest lucru cu sapunurile lichide de tip gel Sense

Spălarea mâinilor este esențială pentru menținerea unei igiene adecvate și prevenirea răspândirii bacteriilor și virusurilor. Dar știați că modul în care vă spălați mâinile poate face o diferență semnificativă în ceea ce privește eficacitatea procesului de curățare?

 

În ceea ce privește igiena mâinilor, nu este suficient să utilizați doar apă. Este important să folosiți un sapun de calitate și să respectați procedura corectă de spălare a mâinilor, pentru a asigura eliminarea tuturor bacteriilor și virusurilor de pe piele.

 

Sapunurile lichide Sense sunt special concepute pentru a vă ajuta să creați obiceiuri de spălare mai corecte și mai eficiente, atât pentru adulți, cât și pentru cei mici. Formula lor concentrată permite curățarea profundă a pielii și eliminarea bacteriilor și virusurilor într-un timp mai scurt decât sapunurile tradiționale.

 

Atunci când utilizați sapunurile lichide Sense, este important să urmați aceste pași pentru a vă asigura că vă spălați mâinile în mod corect:

 

  1. Umeziti-va mâinile cu apa calda.

  2. Aplicati o cantitate mica de sapun lichid Sense în palma.

  3. Frecati-va palmele împreuna pâna când se formeaza spuma.

  4. Frecati-va fiecare parte a mâinilor timp de cel puțin 20 de secunde, inclusiv partea de sus, partea de jos, între degete si sub unghiile.

  5. Clttiti-va mâinile cu apa curata si uscati-le bine cu un prosop curat.



Spălarea mâinilor în mod corect este importantă pentru a preveni răspândirea bolilor și a menține o igienă adecvată. Cu sapunurile lichide Sense, puteți fi sigur că vă spălați mâinile într-un mod eficient și rapid, astfel încât să vă puteți bucura de o piele curată și sănătoasă.

 

Încheiem acest articol cu un îndemn: haideți să ne spălăm mâinile corect și să rămânem în siguranță și sănătoși.

0

Sapunul natural Sense: descoperă rutina de îngrijire a pielii care respectă mediul și sănătatea ta

În lumea în care trăim, găsirea unor produse naturale și sustenabile pentru îngrijirea pielii este o adevărată provocare. Din fericire, acum există o soluție care poate schimba complet rutina ta de igienă personală. Aceasta este gama Sense, ce conține un sapun lichid extrem de performant, fabricat cu ingrediente naturale și ambalat într-un recipient ecologic din plante.

La baza procesului de creație a acestui sapun stă respectul pentru oameni și natură, iar toate produsele lansate au scopul de a crea o valoare veșnică. În compoziția sa, peste 99,3% sunt ingrediente naturale și nu conține conservanți sau alți aditivi dăunători. Mai mult decât atât, ambalajul este realizat din BioPet, ceea ce înseamnă că impactul său asupra mediului este redus semnificativ.

O altă caracteristică unică a acestui sapun este că nu are etichetă, ci este imprimat cu o vopsea comestibilă, non-toxică, ce este folosită și la fabricarea jucăriilor pentru copii. Aceasta este o soluție inovatoare care reduce consumul de hârtie și plastice.

Sapunul Sense are o formulă extrem de delicată care curăță pielea în profunzime fără să o usuce sau să o irite. În plus, este foarte concentrat, astfel încât o singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă. De asemenea, cantitatea de 330 ml poate fi folosită pentru 178 de spălări, ceea ce face acest sapun foarte economic.

În compoziția sapunului Sense se regăsesc brontide și glicerină, ingrediente alese cu mare atenție pentru că ne dorim un produs care să încânte toate simțurile. Aroma sa intensă este îmbunătățită cu o tehnologie nouă de tip NeoLift. Testele de eficacitate au arătat că Săpunurile Lichide Sense sunt potrivite pentru toate tipurile de piele și vor transforma procesul de spălare într-o experiență plăcută și rafinată.

Produsele Sense sunt disponibile în magazinele Kaufland, Profi, Cora, Penny, Auchan, Dedeman și Altex. Dacă îți pasă de mediul înconjurător și de propria ta sănătate, nu trebuie să ratezi această oportunitate de a încerca un sapun lichid natural și sustenabil care va schimba modul în care te raportezi la igiena personală. Alege Sense și fii parte a unei lumi mai bune pentru tine și pentru natură.

0

Regulament Concurs „TikTokWithSense”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CONCURSULUI

Organizatorul Concursului ”TikTokWithSense” (denumit in continuare„Concursul”) este CAHM Europe SA, cu sediul in Sat Paulestii Noi, Str. Veche 2 Bl. C1 Et. 1, Prahova, Romania, cod fiscal RO31047844, numar inregistrare registrul comertului J29/1945/2012, telefon 0730999900.

Concursul se va derula conform prevederilor prezentului Regulament, (denumit in continuare „Regulament”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala.

SECTIUNEA 2. LOCUL SI DURATA DESFASURARII CONCURSULUI

Concursul se va desfasura in perioada 13 Februarie – 12 Mai 2023 pe pagina de TikTok Sense Cosmetics, https://www.tiktok.com 

SECTIUNEA 3. DREPTURI SI CONDITIILE DE PARTICIPARE

Concursul este accesibil tuturor persoanelor fizice, indiferent de nationalitate, domiciliu, rasa, sex sau religie, rezidente in Romania, care respecta conditiile prezentului regulament si care urmeaza indicatiile prezente in acest Regulament pentru a-si valida participarea.

Nu pot participa angajati ai Organizatorului, ai agentiei de publicitate si ai celorlalte companii implicate in aceasta actiune, precum si rudele de gradul I ale acestora. Participarea la acest concurs are valoare de acceptare integrala, liber consimtita si in afara oricarei constrangeri a prevederilor prezentului regulament.

Dreptul de participare apartine in exclusivitate participantului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Dreptul de participare la concurs este anulat automat in situatia in care o persoana furnizeaza date sau informatii false, eronate sau necorespunzatoare in completarea datelor personale.

Pentru a putea participa la Concurs, participantii trebuie sa aiba un cont de TikTok, completat cu o adresa de email valida si nume / prenume reale. Daca nu aveti cont de utilizator va puteti creea un cont nou, la adresa: https://www.tiktok.com/en/ .

SECTIUNEA 4. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Tuturor participantilor le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. 

Organizatorul va utiliza datele personale furnizate de catre participanti la inscrierea in concurs exclusiv in scopul anuntarii si identificarii castigatorului.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CONCURSULUI

Utilizatorii vor afla de concurs de pe paginile Sense Cosmetics de TikTok si Instagram. Utilizatorii se pot inscrie in concurs in perioada 12 Februarie 2023 – 12 Mai 2023 ora 12:00 pm, astfel:

1. Intra pe pagina @sense_cosmetics pe TikTok

2. Devine fan al paginii mai sus mentionate (prin “follow”) 

4. Da share postarii concursului, impreuna cu un tag paginii Sense Cosmetics (@SenseCosmeticsRo) 

Teremenul limita de inscriere pentru parcursul celor 3 luni este: 13 Martie 2023 ora 12:00 pm, 13 Aprilie 2023 12:00 pm si 12 Mai 2023 12:00 pm. 

SECTIUNEA 6. PREMIILE CONCURSULUI

Valoarea totala a premiilor este de 4780 lei (TVA Inclus)

  • Locul 1 – 500 de lei (timp de 3 luni)
  • Locul 2 – 200 de lei (timp de 3 luni)
  • Locul 3 – 100 de lei (timp de 3 luni)
  • Premiul cel mare – 500 euro – 2470 lei (curs BNR DIN 30 Ianuarie 2023) 

SECŢIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORULUI

Castigatorul va fi desemnat de un juriu compus din 3 reprezentanti ai Organizatorului. Toti

participantii la concursul ”TikTokWithSense” trebuie sa indeplineasca conditiile Regulamentului.

SECTIUNEA 8. NOTIFICAREA ŞI PREDAREA PREMIULUI

Castigatoriilor concursului de pe TikTok li se va aduce la cunostinta rezultatul concursului pe data de 15 Mai 2023 dupa incheierea jurizarii, printr-o postare pe paginile de Instagram si de TikTok Sense Cosmetics in care va fi anuntat castigatorul premiului cel mare de 500 euro. 

Premiile aferente locurilor 1, 2 si 3 vor fi anuntate timp de 3 luni astfel: la data de 13 Martie 2023 se vor anunta castigatorii pentru prima luna din concurs, la data de 13 Aprilie 2023 se vor anunta castigatorii pentru a doua luna din concurs si la data de 12 Mai se vor anunta castigatorii pentru a 3 a luna din concurs. Premiile vor fi trimise la maxim 48 de h lucratoare de la anuntarea castigatorilor. 

In cazul in care castigatorul nu trimite in 48 de ore datele personale necesare pentru primirea premiului prin mesaj privat pe paginile de TikTok sau Instagram Sense Cosmetics, Oragnizatorul va extrage altii noi. Organizatorul nu este responsabil pentru intarzierea anuntarii castigatorilor din motive independente de el.

SECTIUNEA 9. DREPTURI DE AUTOR

Participantul este unic responsabil asupra oricaror consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca

urmare a postarii unor imagini inadecvate sau cu drepturi de autor pe platforma TikTok. 

SECTIUNEA 10. INCETAREA CONCURSULUI

Prezentul Concurs va inceta de drept la data de 12 Mai 2023, ora 12:00 pm si poate inceta inainte de termen numai în cazul producerii unui eveniment de forta majora – de natura a face imposibila

derularea.

SECTIUNEA 11. REGULAMENTUL CONCURSULUI

Regulamentul Concursului este disponibil in mod gratuit pe site-ul sense.ro

Prin participarea la acest Concurs, participantii sunt de acord sa se conformeze acestui Regulament. Orice modificari ale prezentului Regulament vor fi comunicate pe paginile de social media ale Organizatorului (pe Facebook – https://www.facebook.com/sensecosmeticsro/ sau pe Instagram – https://www.instagram.com/sense_cosmeticsro/ ) 

SECTIUNEA 12. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina la sursa si sa vireze impozitul datorat pentru Premiile

acordate Participantilor castigatori ai Concursului.

SECTIUNEA 13. LITIGII

In cazul unor litigii aparute intre CAHM Europe SA si participantii la concurs, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor romane competente.

CAHM Europe donează 10.000 de litri de săpun lichid către școlile din județul Prahova

Păuleștii Noi, Prahova, 7 septembrie 2022 – CAHM Europe, producător local de cosmetice și accesorii hoteliere, lansează campania Sense “Din nou la școală”, în sprijinul comunității din regiune, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Prahova. Compania CAHM va dona 10.000 de litri de săpun lichid Sense Catifelant și SMOOS Glamour în beneficiul a 200 de școli prahovene, pentru ca cei mici să se bucure de produse de igienă de cea mai bună calitate și să își formeze obiceiuri corecte, pentru o viață sănătoasă.

Inaugurarea Sense “Din nou la școală” a avut loc, cu ocazia primelor donații efectuate la Școala Gimnazială „Sfântul Vasile” din Ploiești, Liceul de Artă „Carmen Sylva” din Ploiești și Şcoala cu Clasele I-VIII Ţintea din Băicoi. Pentru a marca acest moment special, produsele au fost livrate chiar de către  conducerea companiei, domnul Severin Andrei, CEO CAHM Europe, Ștefania Pană, Marketing Specialist și Cristian Ionescu, administrator.  

Pentru celelalte școli, donația se va face din incinta fabricii CAHM din Băicoi, în perioada imediat următoare. Mai exact, fiecare școală înscrisă în campanie va fi invitată să preia necesarul de săpun, cantitatea alocată fiind de 50 de litri pentru o unitate de învățământ. 

„Implicarea în proiectele de susținere a comunității locale, mai ales în domeniul educației, pentru o viață sănătoasă face parte din angajamentul CAHM Europe pentru bunăstarea celor din mediul în care ne desfășurăm activitatea. O igienă adecvată a mâinilor este una dintre cele mai bune metode de a preveni răspândirea bacteriilor și a virusurilor. Prin această donație de săpun vrem să contribuim la asigurarea unor condiții adecvate pentru sănătatea elevilor și profesorilor, în noul an școlar. Ne face o deosebită plăcere să fim astăzi aici și mulțumim cu acest prilej partenerului nostru, Inspectoratul Școlar Județean Prahova.” a declarat Severin Andrei, CEO CAHM Europe.

Săpunul lichid donat este din gama Sense, precum și din gama SMOOS Glamour, un articol foarte apreciat din portofoliul de produse al CAHM, datorită formulei eficiente și prietenoase cu pielea corpului uman. În total, peste 100.000 de elevi din județul Prahova vor beneficia de aceste produse, donația fiind suficientă pentru 20.000 de dozări de săpun lichid în fiecare școală.

Despre CAHM Europe

CAHM Europe este un important producător local de cosmetice hoteliere, produse pentru retail și dezinfectanți atât pentru uz personal, cât și industrial. Cu un istoric de peste 11 ani, compania deține în județul Prahova singura fabrică din estul Europei care poate produce săpunuri și cosmetice hoteliere atât în brand propriu, cât și private label pentru alte game în cantități mari.  CAHM este lider de piață în domeniul HoReCa și își distribuie brandurile proprii Sense, Botanika, Omnia, Holiday Care, I am you, atât pe piața internă cât, și internațională în peste 30 de țări precum Italia, Franța, Anglia, Germania, Danemarca și Coreea de Sud. 

Modelul de organizare al fabricilor CAHM urmărește standardul 5S, folosind ambalaje reciclabile, de tip rPET sau Plant Bottle, iar materiile prime și produsele finite sunt recuperate și reciclate de asemenea.

0

Suport Inox Sense

CAHM Europe vă prezintă suportul din inox pentru perete pentru recipientul de 330 ml realizat în întregime din oțel inoxidabil.

CAHM Europe inovează deoarece a reușit să implementeze cu succes toate cerințele majore ale hotelurilor într-un singur suport:

– fabricat din inox special pentru băi;

– rezistență la furt;

– este proiectat cu o cheie specială care permite menajerelor să înlocuiască recipientul 330 ml în scurt timp;

– nu are piese vizibile, menajerele nu au nicio șansă să piardă șuruburi, piulițe, șaibe etc.

– design modern și minimalist;

– șuruburi din inox pentru perete, nu sunt vizibile.

Suportul este realizat în întregime din inox inoxidabil și este proiectat pentru uz profesional. Are o rezistență deosebită în timp, fiind testat la 10.000 de cicluri de închidere/deschidere, rezultând o durată de viață de cel puțin 10 ani.

Cheia are o formă unică care o face ușor de folosit de către menajeră și de asemenea poate fi adăugată la breloc. Mecanismul este sigur și discret și poate fi deschis numai cu cheia special concepută din oțel inoxidabil AISI 304 / EN 1.4301.

Sistemul inovator de închidere reduce semnificativ timpul de reumplere în comparație cu suporturile obișnuite din oțel inoxidabil.

Produsul Anului 2022 – Pentru Inovatie

MISIUNE
  La baza procesului de creație stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a da forma unei viziuni pentru a crea un lucru cu valoare veșnică.
„MICILE DETALII POT SCHIMBA LUMEA”

DESPRE GAMA

Sense Catifelant & Protector

Am adus un trend pe piața românească prin folosirea de ambalaje BIOpet, ingrediente naturale în proporție de 99,3%, ambalaj fără etichetă, ci imprimate cu o vopsea comestibilă, non-toxică.

 

Sense Catifelant

Săpun gel îmbunătățit cu Vitamina E pentru un plus de hidratare si îmbogățit cu parfum NeoLift de miere și pepene galben. Cele două componente naturale au fost special alese pentru a avea grijă de pielea uscată și iritată.

 

Sense Protector

Săpun gel care conține Acid Lactic, un component activ ce favorizează reînnoirea celulelor pielii, exfoliază, îmbunătățește textura și aspectul pielii si are efect bactericid.

DE CE SĂ

ALEGI

PRODUSELE

Sense Cosmetics Logo

Am ales pentru gama Sense ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru producția unor produse cu un impact redus asupra mediului.
Produse extrem de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți, care nu sunt făcute după niste rețete standard.
Produsul nostru nu are etichetă, ci este imprimat cu o vopsea comestibilă, non-toxică, ce este folosită și la fabricarea jucăriilor pentru copii.                                                             

De ce să alegi produsele românești?

Pentru a susține economia României 

O țară este dependentă de poporul ei ca să se dezvolte. Iar modul în care putem susține economia României este cumpărând de la producătorii locali.

Pentru a ne încuraja concetățenii

Nimic nu se face cu ușurință, iar singurul mod prin care ca indivizi putem alimenta motivația producătorilor este să cumpărăm de la ei.

Pentru ca sunt sănătose

Producătorii români care în loc să se folosească de substanțe artificiale pentru a-și crește producția, se mulțumesc cu productii mai moderate, dar sănătoase și de înaltă calitate.

UNDE LE GĂSEȘTI

Credem în parteneriate sănătoase atât la propriu, cât și la figurat. Mai jos sunt câțiva dintre partenerii noștri din RETAIL, unde puteți găsi produsele noastre.

maxi farma partener sense cosmetics
omv partener sense cosmetics
0

CAHM – DE LA INDUSTRIA HORECA LA RETAIL

PLANUL PE 10 ANI AL CAHM PENTRU PROTEJAREA PLANETEI

CAHM Europe este liderul de piață national în cosmetice hoteliere, cu o cotă de piață de peste 40%. Planul de dezvoltare ce a presupus deschiderea celei de-a doua unități de producție dedicată produselor din Retail în 2020, vine cu multiple schimbări de paradigmă prin lansarea unor produse sustenabile, în tendință cu opțiunile consumatorilor. Acestea vor schimba felul în care consumatorii se raportează la obiceiurile lor de consum.

Valul în creștere al interesului consumatorilor pentru a lua decizii constructive atât pentru ei, cât și pentru mediul înconjurător a fost inspirația pentru dezvoltarea unor produse performante din punct de vedere social și al sustenabilitatii pe termen lung.

35 DE MILIOANE DE PRODUSE VÂNDUTE

Pornind de la conceptul “Small details can change de world”, CAHM a creat produse adiacente în cea mai de succes gama hotelieră “Sense – Inspired by nature”, aducând astfel cei 11 ani de experiență din HORECA, direct în lanțurile farmaceutice, urmând să o propună și lanțurilor de Retail.

“7 din 10 consumatori recunosc brandul Sense iar peste 43% din românii chestionați îl menționează ca fiind brandul pe care și-l reamintesc din Hoteluri. Avem un model similar de business din UK unde compania care a adus cel mai popular brand hotelier în Retail a avut un succes notabil, în mai puțin de 1 an de la lansare. Ne-am dorit să lansăm un produs matur, ușor identificabil și de aceea nu ne-am grăbit până acum în a lansa Sense pentru Retail. Participăm la târguri internaționale în industria hotelieră încă din 2014, un exemplu ar fi EquipHotel Paris unde concuram cu cele mai celebre companii din domeniul cosmeticelor, astfel avem un avantaj în a urmări concepte noi dar și de cât timp are nevoie de o tendință ce este actuală pentru un consumator francez să fie acceptată de piața din România. Designul pe care îl propunem este total diferit față de ceea ce se găsește în acest moment în rafturile retailerilor dar vine ca urmare a unei tendințe acceptate în Europa de Vest de câțiva ani și a devenit un mod de viață pentru cei din țările nordice.” – Severin Andrei – CEO CAHM Europe SA.

Succesul gamei Sense a fost transpus în cele peste 35 de milioane de unități vândute. Acesta, împreună cu un studiu de piață în ceea ce privește preferințele de achiziție ale consumatorilor romani, au fost concretizat într-o viziune îmbunătățită.

Având valori esențiale de a fi autentic, excepțional, inovator și implicat, Brandul Sense a fost condus într-o direcție de dezvoltare ce pune accentul pe responsabilitatea corporativă. Aceasta se învârte în jurul credinței că, inovația este catalizatorul schimbărilor pozitive.

PROCESUL DE CREAȚIE

La baza procesului de creație stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a da forma unei viziuni pentru a crea un lucru cu valoare veșnică.

Laboratorul de cercetare al CAHM, condus de Dr. Chemist Alina Negoi, a lucrat peste 8 luni la rețetele noilor produse propunând pentru piața de retail rețete ce pot fi mai degrabă comparate cu ale produselor din categoria dermatocosmetice. Acestea sunt simple, dar complexe și sunt diferite de rețetele clasice aflate în retail. Testele au fost exigente și au fost realizate atât pe grupuri interne, cât și externe. Toate pentru ca în piață să ajungă cea mai bună variantă a unui produs 100% românesc care să poată concura la nivel internațional. Mai mult decât atât, Dr. Alina Negoi a declarant că: “Inspirația pentru realizarea produselor a venit de la fetița mea în vârstă de 8 ani. Îmi doresc pentru ea o lume mai bună, o Planetă protejată și produse naturale. De aceea, eforturile s-au concentrat cel mai mult în zona de conservanți. În acest fel, am reușit să renunțam la ei complet și i-am înlocuit cu acizi pe care îi regăsim și în natură.”

Astfel, au rezultat produse cu 99,3% ingrediente de origine naturală, din care peste 95% din surse vegetale/regenerabile. Acest aspect va aduce un impact pozititv, atât pentru utilizatorii produselor, cât și pentru mediu. Majoritatea substanțelor chimice care ajung în canalul de scurgere nu pot fi filtrate în stațiile de epurare. Așa că ajung în căile navigabile, în apa de la robinet și, în cele din urmă, în ocean.

VIITORUL ADUS ÎN PREZENT

Compoziția produselor nu a fost de ajuns pentru producătorul roman. Pentru intensificarea planului de a proteja atât consumatorii, cât și Planeta, CAHM a ales pentru gama Sense ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru producția unor produse cu un impact redus asupra mediului. Astfel, produsele nu sunt doar eficiente, ci și performante din punct de vedere social și ecologic.

Sapun lichid Sense catifelant vitamina E
Sapun lichid Sense acid lactic testat bactericid

CAHM A LANSAT DOUĂ SĂPUNURI PENTRU MÂINI: SĂPUN DE MÂINI CU EFECT CATIFELANT CU HONEY&MELON ȘI SĂPUN DE MÂINI CU ACID LACTIC, TESTAT BACTERICID.

Săpunul cu efect catifelant cu Honey&Melon are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are o formulă foarte concentrată, căreia i-a fost adăugata vitamina E si Brontide pentru a crea o barieră naturală pentru protejarea pielii. În acest fel, o singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația de catifelare pe care o lasă pielii.

Sapunul de maini cu Acid Lactic, testat bactericid are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Are PH-ul 4 si este un produs blând cu pielea dar extrem de eficient. Acidul lactic ajută la reglarea acidității, este delicat și înmoaie cheratina din piele, îmbunătățind capacitatea acesteia de a-și menține caracteristicile naturale. Parfumul exotic isi pastreaza intensitatea o perioada indelungata dupa utilizare. O singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația pe care o lasă pielii.

Astfel au rezultat două produse extrem de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți, care nu sunt făcute după niste rețete standard. Mai mult decât atât, acestea sunt foarte concentrate și necesită o singură apăsare de pompiță pentru o spălare eficentă. Nu lasă pielea lipicioasă și cantitatea de 330 ml este peste media produselor comercializate în același range de prețuri.

0

APARITIA CONCEPTULUI ECO-FRIENDLY

INCEPUTURILE

Istoria cosmeticelor a inceput cu mii de ani in urma. In Egiptul Antic, femeile utilizau diverse uleiuri si creme parfumate cu rol de curatare si hidratare a pielii sau pentru protectie impotriva soarelui si a vantului uscat. Ingrediente precum musetel, lavanda, menta, trandafir, ulei de masline, ulei de susan sau ulei de migdale erau frecvent utilizate in scopuri cosmetice.

In era crestina, in Roma, femeile foloseau faina de orz sau unt pentru mascarea imperfectiunilor tenului, in timp ce in India, henna era folosita pentru vopsirea parului.

Evul Mediu a adus viata parfumurilor in Europa, acestea fiind importate din Evul Mediu, urmand sa fie dezvoltate un secol mai tarziu in perioada Renasterii in Italia si Franta, aparand totodata principalele centre de fabricare ale produselor cosmetice in Europa.

De-a lungul anilor, cosmeticele au cunoscut o reala dezvoltare, astfel la finalul secolului XIX, acestea isi creeaza usor drumul spre produse realizate la scara industriala. Cu ajutorul studiilor stiintifice, produsele cosmetice evolueaza tot mai mult si sunt raspandite la scara larga.

Dupa anii ’90, cererea cosmeticelor este tot mai mare, insa utilizarea lor ramane inca intr-un stadiu nepopular. Femeile inca se feresc sa recunoasca frecventarea saloanelor cosmetice, utilizand deseori usa din spate, de teama de a nu fi acceptate in societate ca fiind naturale.

Acest lucru insa se va schimba cu rapiditate in urmatoarele decenii, odata cu aparitia unor mari branduri (L’oreal, Revlon, Maybelline), ce inca isi au locul pe piata Europeana.

La finele anilor ’90, consumatorii cosmeticelor, presati de timp si de ritmul alert al vietii cotidiene, aleg produse tot mai usor de utilizat, precum inlocuirea traditionalului sapun solid cu diverse variante in forma lichida, precum gel de dus, sampon si sapun lichid.

Intrucat nevoile consumatorilor au traversat etape diverse de-a lungul istoriei cosmeticelor, putem observa ca in ultimii 10 ani, producatorii de cosmetice s-au focusat pe dezvoltarea unor produse cat mai naturale si asupra modului in care acestea afecteaza mediul inconjurator.

In zilele noastre, consumatorii isi indreapta atentia spre produse cosmetice cat mai atent formulate, astfel incat impactul lor asupra sanatatii si naturii sa fie cat mai mic.

Odata cu sporirea interesului consumatorilor in ceea ce priveste siguranta utilizarii produselor, a performantei si a responsabilitatii asupra mediului inconjurator, s-a dezvoltat trendul actual orientat catre produse prietenoase cu natura.

Conform studiilor de specialitate efectuate recent, 68% din consumatori prefera achizitionarea produselor naturale, organice, vegane si 95% din consumatori sunt mai atenti acum la etichetele produselor fata de acum 10 ani.

O atentie sporita se acorda si surselor folosite pentru obtinerea ingredientelor, in special a celor naturale. Odata cu interesul acordat ingredientelor naturale, tot mai multe domenii se concentreaza pe utilizarea uleiului de cocos si de palmier.

fabrica cosmetice hoteliere cahm europe romania

CINE SUNTEM?

CAHM Europe si-a inceput activitatea in domeniul cosmeticelor in anul 2009, creand si dezvoltand cosmetice, precum si accesorii hoteliere. Pana in prezent, a reusit cu succes sa se plieze pe nevoile si cerintele consumatorului, devenind unul din cei mai importanti producatori de sapunuri solide, lichide si dezinfectanti din Sud-Estul Europei.

In portofoliul nostru se regasesc diverse game hoteliere, create pentru a satisface si cerintele celor mai pretentiosi clienti.

CAHM ofera clientilor sai lichide si sapunuri sub diverse forme si gramaje, de la tuburi la sticle de dimensiuni variate, precum si parfumuri pentru toate gusturile.

CERINTELE ACTUALE IN DOMENIUL COSMETIC

In ultimii ani, tot mai multe companii pun accent pe folosirea ambalajelor reciclabile si biodegradabile.

Producatorii de cosmetice sprijina tot mai mult producatorii de materii prime, pentru a evita epuizarea resurselor naturale disponibile, cat si distrugerea mediului inconjurator.

In acest sens, CAHM acorda o atentie sporita ingredientelor utilizate, de accea la baza produselor noastre se regasesc materii prime precum fulgi de palmieri proveniti din surse sustenabile, iar la nivel de ambalaje este utilizat PET-ul reciclabil.

Noile săpunuri lichide Sense au fost dezvoltate cu un profund respect și admirație atât pentru oameni, cât și pentru natură. Acestea au fost produse în doua variante: Sense Honey&Melon cu pH neutru și Sense Acid Lactic testat bactericid cu Papaya și pH 4. Ambalajele folosite sunt BioPet deoarece compania pune accent în principal pe sustenabilitate.

O mare parte din ambalejele produselor din portfoliul CAHM au fost inlocuite cu unele ce respecta tendintele actuale.

sense-catifelant

Produse de îngrijire corporală în ambalaje eco-friendly

Îți place să încerci diferite produse de îngrijire corporală însă te gândești mereu ce se întâmplă cu ambalajul după terminarea produsului? Anual se produc peste 320 de milioane de tone de plastic ce sunt folosite la ambalarea produselor de beauty și skincare. Majoritatea acestora ar putea fi înlocuite cu variante sustenabile. Produsele Sense Cosmetics folosesc ambalaje BioPet, eco-friendly de calitate superioară completate de un design simplu și curat.

CAHM Europe își propune să lanseze doar produse cu un procent cât mai mare de ingrediente naturale și cât mai sustenabile cu putință. Ambalajele produselor sunt confecționate din materiale biopet din surse regenerabile, ce vor schimba felul în care consumatorii se raportează la obiceiurile lor de consum.

Pornind de la conceptul “Small details can change de world!”, CAHM Europe a creat produse adiacente în cea mai de succes gama hotelieră “Sense – Inspired by nature”, aducând astfel cei 14 ani de experiență din HORECA, direct în lanțurile de retail și farmaceutice.

CAHM Europe este o companie 100% românească, lider de piață ca fiind cel mai mare producător de cosmetice hoteliere din România, cu o cifră de afaceri de peste 25 milioane de lei în 2021. Activitatea este desfășurată din 2009 până în prezent în două puncte de lucru din județul Prahova, urmând ca în 2022 să deschidă cea de-a treia fabrică de producție.

Printre brandurile noi intrate pe piața românească de retail ar fi Milmil, Dermomed sau Viorica din Republica Moldova. Aceste branduri sunt produse care intră în concurența indirectă a săpunului Sense Catifelant deoarece Sense Catifelant vrea să deschidă o nouă categorie de săpunuri lichide, și anume categoria de săpun concentrat.

Lunar, în cadrul celor două fabrici se pot produce 686 tone de săpun solid și 440 tone de săpun lichid ce sunt ambalate în moduri inovative de la sticle de dimensiuni mici, până la canistre de 5 L. Produsele sunt certificate la nivel european.

De unde puteți achiziționa produsele Sense Cosmetics?

Din magazinele de retail: Kaufland, Cora, Penny și Auchan Ploiești

Din farmacii: MaxiFarma și Richter 

Online: elefant.ro, emag.ro și bigmarket.ro

0