CAHM – De la industria HORECA la Retail

Planul pe 10 ani al CAHM pentru protejarea Planetei

CAHM Europe este liderul de piață national în cosmetice hoteliere, cu o cotă de piață de peste 40%. Planul de dezvoltare ce a presupus deschiderea celei de-a doua unități de producție dedicată produselor din Retail în 2020, vine cu multiple schimbări de paradigmă prin lansarea unor produse sustenabile, în tendință cu opțiunile consumatorilor. Acestea vor schimba felul în care consumatorii se raportează la obiceiurile lor de consum.

Valul în creștere al interesului consumatorilor pentru a lua decizii constructive atât pentru ei, cât și pentru mediul înconjurător a fost inspirația pentru dezvoltarea unor produse performante din punct de vedere social și al sustenabilitatii pe termen lung.

35 de milioane de produse vândute

Pornind de la conceptul “Small details can change de world”, CAHM a creat produse adiacente în cea mai de succes gama hotelieră “Sense – Inspired by nature”, aducând astfel cei 11 ani de experiență din HORECA, direct în lanțurile farmaceutice, urmând să o propună și lanțurilor de Retail.

“7 din 10 consumatori recunosc brandul Sense iar peste 43% din românii chestionați îl menționează ca fiind brandul pe care și-l reamintesc din Hoteluri. Avem un model similar de business din UK unde compania care a adus cel mai popular brand hotelier în Retail a avut un succes notabil, în mai puțin de 1 an de la lansare. Ne-am dorit să lansăm un produs matur, ușor identificabil și de aceea nu ne-am grăbit până acum în a lansa Sense pentru Retail. Participăm la târguri internaționale în industria hotelieră încă din 2014, un exemplu ar fi EquipHotel Paris unde concuram cu cele mai celebre companii din domeniul cosmeticelor, astfel avem un avantaj în a urmări concepte noi dar și de cât timp are nevoie de o tendință ce este actuală pentru un consumator francez să fie acceptată de piața din România. Designul pe care îl propunem este total diferit față de ceea ce se găsește în acest moment în rafturile retailerilor dar vine ca urmare a unei tendințe acceptate în Europa de Vest de câțiva ani și a devenit un mod de viață pentru cei din țările nordice.” – Severin Andrei – CEO CAHM Europe SA.

Succesul gamei Sense a fost transpus în cele peste 35 de milioane de unități vândute. Acesta, împreună cu un studiu de piață în ceea ce privește preferințele de achiziție ale consumatorilor romani, au fost concretizat într-o viziune îmbunătățită.

Având valori esențiale de a fi autentic, excepțional, inovator și implicat, Brandul Sense a fost condus într-o direcție de dezvoltare ce pune accentul pe responsabilitatea corporativă. Aceasta se învârte în jurul credinței că, inovația este catalizatorul schimbărilor pozitive.

Procesul de creație

La baza procesului de creație stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a da forma unei viziuni pentru a crea un lucru cu valoare veșnică.

Laboratorul de cercetare al CAHM, condus de Dr. Chemist Alina Negoi, a lucrat peste 8 luni la rețetele noilor produse propunând pentru piața de retail rețete ce pot fi mai degrabă comparate cu ale produselor din categoria dermatocosmetice. Acestea sunt simple, dar complexe și sunt diferite de rețetele clasice aflate în retail. Testele au fost exigente și au fost realizate atât pe grupuri interne, cât și externe. Toate pentru ca în piață să ajungă cea mai bună variantă a unui produs 100% românesc care să poată concura la nivel internațional. Mai mult decât atât, Dr. Alina Negoi a declarant că: “Inspirația pentru realizarea produselor a venit de la fetița mea în vârstă de 8 ani. Îmi doresc pentru ea o lume mai bună, o Planetă protejată și produse naturale. De aceea, eforturile s-au concentrat cel mai mult în zona de conservanți. În acest fel, am reușit să renunțam la ei complet și i-am înlocuit cu acizi pe care îi regăsim și în natură.”

Astfel, au rezultat produse cu 99,3% ingrediente de origine naturală, din care peste 95% din surse vegetale/regenerabile. Acest aspect va aduce un impact pozititv, atât pentru utilizatorii produselor, cât și pentru mediu. Majoritatea substanțelor chimice care ajung în canalul de scurgere nu pot fi filtrate în stațiile de epurare. Așa că ajung în căile navigabile, în apa de la robinet și, în cele din urmă, în ocean.

Viitorul adus în prezent

Compoziția produselor nu a fost de ajuns pentru producătorul roman. Pentru intensificarea planului de a proteja atât consumatorii, cât și Planeta, CAHM a ales pentru gama Sense ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru producția unor produse cu un impact redus asupra mediului. Astfel, produsele nu sunt doar eficiente, ci și performante din punct de vedere social și ecologic.

Sapun lichid Sense catifelant vitamina E
Sapun lichid Sense acid lactic testat bactericid

CAHM a lansat două Săpunuri pentru mâini: Săpun de mâini cu efect catifelant cu Honey&Melon și Săpun de mâini cu Acid Lactic, testat bactericid.

Săpunul cu efect catifelant cu Honey&Melon are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are o formulă foarte concentrată, căreia i-a fost adăugata vitamina E si Brontide pentru a crea o barieră naturală pentru protejarea pielii. În acest fel, o singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația de catifelare pe care o lasă pielii.

Sapunul de maini cu Acid Lactic, testat bactericid are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Are PH-ul 4 si este un produs blând cu pielea dar extrem de eficient. Acidul lactic ajută la reglarea acidității, este delicat și înmoaie cheratina din piele, îmbunătățind capacitatea acesteia de a-și menține caracteristicile naturale. Parfumul exotic isi pastreaza intensitatea o perioada indelungata dupa utilizare. O singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația pe care o lasă pielii.

Astfel au rezultat două produse extrem de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți, care nu sunt făcute după niste rețete standard. Mai mult decât atât, acestea sunt foarte concentrate și necesită o singură apăsare de pompiță pentru o spălare eficentă. Nu lasă pielea lipicioasă și cantitatea de 330 ml este peste media produselor comercializate în același range de prețuri.

Produsul Anului 2022 – Pentru Inovatie

MISIUNE
  La baza procesului de creație stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a da forma unei viziuni pentru a crea un lucru cu valoare veșnică.
„MICILE DETALII POT SCHIMBA LUMEA”

DESPRE GAMA

Sense Catifelant & Protector

Am adus un trend pe piața românească prin folosirea de ambalaje BIOpet, ingrediente naturale în proporție de 99,3%, ambalaj fără etichetă, ci imprimate cu o vopsea comestibilă, non-toxică.

 

Sense Catifelant

Săpun gel îmbunătățit cu Vitamina E pentru un plus de hidratare si îmbogățit cu parfum NeoLift de miere și pepene galben. Cele două componente naturale au fost special alese pentru a avea grijă de pielea uscată și iritată.

 

Sense Protector

Săpun gel care conține Acid Lactic, un component activ ce favorizează reînnoirea celulelor pielii, exfoliază, îmbunătățește textura și aspectul pielii si are efect bactericid.

DE CE SĂ

ALEGI

PRODUSELE

Sense Cosmetics Logo

Am ales pentru gama Sense ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru producția unor produse cu un impact redus asupra mediului.
Produse extrem de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți, care nu sunt făcute după niste rețete standard.
Produsul nostru nu are etichetă, ci este imprimat cu o vopsea comestibilă, non-toxică, ce este folosită și la fabricarea jucăriilor pentru copii.                                                             

De ce să alegi produsele românești?

Pentru a susține economia României 

O țară este dependentă de poporul ei ca să se dezvolte. Iar modul în care putem susține economia României este cumpărând de la producătorii locali.

Pentru a ne încuraja concetățenii

Nimic nu se face cu ușurință, iar singurul mod prin care ca indivizi putem alimenta motivația producătorilor este să cumpărăm de la ei.

Pentru ca sunt sănătose

Producătorii români care în loc să se folosească de substanțe artificiale pentru a-și crește producția, se mulțumesc cu productii mai moderate, dar sănătoase și de înaltă calitate.

UNDE LE GĂSEȘTI

Credem în parteneriate sănătoase atât la propriu, cât și la figurat. Mai jos sunt câțiva dintre partenerii noștri din RETAIL, unde puteți găsi produsele noastre.

maxi farma partener sense cosmetics
omv partener sense cosmetics
0

CAHM – DE LA INDUSTRIA HORECA LA RETAIL

PLANUL PE 10 ANI AL CAHM PENTRU PROTEJAREA PLANETEI

CAHM Europe este liderul de piață national în cosmetice hoteliere, cu o cotă de piață de peste 40%. Planul de dezvoltare ce a presupus deschiderea celei de-a doua unități de producție dedicată produselor din Retail în 2020, vine cu multiple schimbări de paradigmă prin lansarea unor produse sustenabile, în tendință cu opțiunile consumatorilor. Acestea vor schimba felul în care consumatorii se raportează la obiceiurile lor de consum.

Valul în creștere al interesului consumatorilor pentru a lua decizii constructive atât pentru ei, cât și pentru mediul înconjurător a fost inspirația pentru dezvoltarea unor produse performante din punct de vedere social și al sustenabilitatii pe termen lung.

35 DE MILIOANE DE PRODUSE VÂNDUTE

Pornind de la conceptul “Small details can change de world”, CAHM a creat produse adiacente în cea mai de succes gama hotelieră “Sense – Inspired by nature”, aducând astfel cei 11 ani de experiență din HORECA, direct în lanțurile farmaceutice, urmând să o propună și lanțurilor de Retail.

“7 din 10 consumatori recunosc brandul Sense iar peste 43% din românii chestionați îl menționează ca fiind brandul pe care și-l reamintesc din Hoteluri. Avem un model similar de business din UK unde compania care a adus cel mai popular brand hotelier în Retail a avut un succes notabil, în mai puțin de 1 an de la lansare. Ne-am dorit să lansăm un produs matur, ușor identificabil și de aceea nu ne-am grăbit până acum în a lansa Sense pentru Retail. Participăm la târguri internaționale în industria hotelieră încă din 2014, un exemplu ar fi EquipHotel Paris unde concuram cu cele mai celebre companii din domeniul cosmeticelor, astfel avem un avantaj în a urmări concepte noi dar și de cât timp are nevoie de o tendință ce este actuală pentru un consumator francez să fie acceptată de piața din România. Designul pe care îl propunem este total diferit față de ceea ce se găsește în acest moment în rafturile retailerilor dar vine ca urmare a unei tendințe acceptate în Europa de Vest de câțiva ani și a devenit un mod de viață pentru cei din țările nordice.” – Severin Andrei – CEO CAHM Europe SA.

Succesul gamei Sense a fost transpus în cele peste 35 de milioane de unități vândute. Acesta, împreună cu un studiu de piață în ceea ce privește preferințele de achiziție ale consumatorilor romani, au fost concretizat într-o viziune îmbunătățită.

Având valori esențiale de a fi autentic, excepțional, inovator și implicat, Brandul Sense a fost condus într-o direcție de dezvoltare ce pune accentul pe responsabilitatea corporativă. Aceasta se învârte în jurul credinței că, inovația este catalizatorul schimbărilor pozitive.

PROCESUL DE CREAȚIE

La baza procesului de creație stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a da forma unei viziuni pentru a crea un lucru cu valoare veșnică.

Laboratorul de cercetare al CAHM, condus de Dr. Chemist Alina Negoi, a lucrat peste 8 luni la rețetele noilor produse propunând pentru piața de retail rețete ce pot fi mai degrabă comparate cu ale produselor din categoria dermatocosmetice. Acestea sunt simple, dar complexe și sunt diferite de rețetele clasice aflate în retail. Testele au fost exigente și au fost realizate atât pe grupuri interne, cât și externe. Toate pentru ca în piață să ajungă cea mai bună variantă a unui produs 100% românesc care să poată concura la nivel internațional. Mai mult decât atât, Dr. Alina Negoi a declarant că: “Inspirația pentru realizarea produselor a venit de la fetița mea în vârstă de 8 ani. Îmi doresc pentru ea o lume mai bună, o Planetă protejată și produse naturale. De aceea, eforturile s-au concentrat cel mai mult în zona de conservanți. În acest fel, am reușit să renunțam la ei complet și i-am înlocuit cu acizi pe care îi regăsim și în natură.”

Astfel, au rezultat produse cu 99,3% ingrediente de origine naturală, din care peste 95% din surse vegetale/regenerabile. Acest aspect va aduce un impact pozititv, atât pentru utilizatorii produselor, cât și pentru mediu. Majoritatea substanțelor chimice care ajung în canalul de scurgere nu pot fi filtrate în stațiile de epurare. Așa că ajung în căile navigabile, în apa de la robinet și, în cele din urmă, în ocean.

VIITORUL ADUS ÎN PREZENT

Compoziția produselor nu a fost de ajuns pentru producătorul roman. Pentru intensificarea planului de a proteja atât consumatorii, cât și Planeta, CAHM a ales pentru gama Sense ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru producția unor produse cu un impact redus asupra mediului. Astfel, produsele nu sunt doar eficiente, ci și performante din punct de vedere social și ecologic.

Sapun lichid Sense catifelant vitamina E
Sapun lichid Sense acid lactic testat bactericid

CAHM A LANSAT DOUĂ SĂPUNURI PENTRU MÂINI: SĂPUN DE MÂINI CU EFECT CATIFELANT CU HONEY&MELON ȘI SĂPUN DE MÂINI CU ACID LACTIC, TESTAT BACTERICID.

Săpunul cu efect catifelant cu Honey&Melon are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are o formulă foarte concentrată, căreia i-a fost adăugata vitamina E si Brontide pentru a crea o barieră naturală pentru protejarea pielii. În acest fel, o singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația de catifelare pe care o lasă pielii.

Sapunul de maini cu Acid Lactic, testat bactericid are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Are PH-ul 4 si este un produs blând cu pielea dar extrem de eficient. Acidul lactic ajută la reglarea acidității, este delicat și înmoaie cheratina din piele, îmbunătățind capacitatea acesteia de a-și menține caracteristicile naturale. Parfumul exotic isi pastreaza intensitatea o perioada indelungata dupa utilizare. O singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația pe care o lasă pielii.

Astfel au rezultat două produse extrem de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți, care nu sunt făcute după niste rețete standard. Mai mult decât atât, acestea sunt foarte concentrate și necesită o singură apăsare de pompiță pentru o spălare eficentă. Nu lasă pielea lipicioasă și cantitatea de 330 ml este peste media produselor comercializate în același range de prețuri.

0

APARITIA CONCEPTULUI ECO-FRIENDLY

INCEPUTURILE

Istoria cosmeticelor a inceput cu mii de ani in urma. In Egiptul Antic, femeile utilizau diverse uleiuri si creme parfumate cu rol de curatare si hidratare a pielii sau pentru protectie impotriva soarelui si a vantului uscat. Ingrediente precum musetel, lavanda, menta, trandafir, ulei de masline, ulei de susan sau ulei de migdale erau frecvent utilizate in scopuri cosmetice.

In era crestina, in Roma, femeile foloseau faina de orz sau unt pentru mascarea imperfectiunilor tenului, in timp ce in India, henna era folosita pentru vopsirea parului.

Evul Mediu a adus viata parfumurilor in Europa, acestea fiind importate din Evul Mediu, urmand sa fie dezvoltate un secol mai tarziu in perioada Renasterii in Italia si Franta, aparand totodata principalele centre de fabricare ale produselor cosmetice in Europa.

De-a lungul anilor, cosmeticele au cunoscut o reala dezvoltare, astfel la finalul secolului XIX, acestea isi creeaza usor drumul spre produse realizate la scara industriala. Cu ajutorul studiilor stiintifice, produsele cosmetice evolueaza tot mai mult si sunt raspandite la scara larga.

Dupa anii ’90, cererea cosmeticelor este tot mai mare, insa utilizarea lor ramane inca intr-un stadiu nepopular. Femeile inca se feresc sa recunoasca frecventarea saloanelor cosmetice, utilizand deseori usa din spate, de teama de a nu fi acceptate in societate ca fiind naturale.

Acest lucru insa se va schimba cu rapiditate in urmatoarele decenii, odata cu aparitia unor mari branduri (L’oreal, Revlon, Maybelline), ce inca isi au locul pe piata Europeana.

La finele anilor ’90, consumatorii cosmeticelor, presati de timp si de ritmul alert al vietii cotidiene, aleg produse tot mai usor de utilizat, precum inlocuirea traditionalului sapun solid cu diverse variante in forma lichida, precum gel de dus, sampon si sapun lichid.

Intrucat nevoile consumatorilor au traversat etape diverse de-a lungul istoriei cosmeticelor, putem observa ca in ultimii 10 ani, producatorii de cosmetice s-au focusat pe dezvoltarea unor produse cat mai naturale si asupra modului in care acestea afecteaza mediul inconjurator.

In zilele noastre, consumatorii isi indreapta atentia spre produse cosmetice cat mai atent formulate, astfel incat impactul lor asupra sanatatii si naturii sa fie cat mai mic.

Odata cu sporirea interesului consumatorilor in ceea ce priveste siguranta utilizarii produselor, a performantei si a responsabilitatii asupra mediului inconjurator, s-a dezvoltat trendul actual orientat catre produse prietenoase cu natura.

Conform studiilor de specialitate efectuate recent, 68% din consumatori prefera achizitionarea produselor naturale, organice, vegane si 95% din consumatori sunt mai atenti acum la etichetele produselor fata de acum 10 ani.

O atentie sporita se acorda si surselor folosite pentru obtinerea ingredientelor, in special a celor naturale. Odata cu interesul acordat ingredientelor naturale, tot mai multe domenii se concentreaza pe utilizarea uleiului de cocos si de palmier.

fabrica cosmetice hoteliere cahm europe romania

CINE SUNTEM?

CAHM Europe si-a inceput activitatea in domeniul cosmeticelor in anul 2009, creand si dezvoltand cosmetice, precum si accesorii hoteliere. Pana in prezent, a reusit cu succes sa se plieze pe nevoile si cerintele consumatorului, devenind unul din cei mai importanti producatori de sapunuri solide, lichide si dezinfectanti din Sud-Estul Europei.

In portofoliul nostru se regasesc diverse game hoteliere, create pentru a satisface si cerintele celor mai pretentiosi clienti.

CAHM ofera clientilor sai lichide si sapunuri sub diverse forme si gramaje, de la tuburi la sticle de dimensiuni variate, precum si parfumuri pentru toate gusturile.

CERINTELE ACTUALE IN DOMENIUL COSMETIC

In ultimii ani, tot mai multe companii pun accent pe folosirea ambalajelor reciclabile si biodegradabile.

Producatorii de cosmetice sprijina tot mai mult producatorii de materii prime, pentru a evita epuizarea resurselor naturale disponibile, cat si distrugerea mediului inconjurator.

In acest sens, CAHM acorda o atentie sporita ingredientelor utilizate, de accea la baza produselor noastre se regasesc materii prime precum fulgi de palmieri proveniti din surse sustenabile, iar la nivel de ambalaje este utilizat PET-ul reciclabil.

Noile săpunuri lichide Sense au fost dezvoltate cu un profund respect și admirație atât pentru oameni, cât și pentru natură. Acestea au fost produse în doua variante: Sense Honey&Melon cu pH neutru și Sense Acid Lactic testat bactericid cu Papaya și pH 4. Ambalajele folosite sunt BioPet deoarece compania pune accent în principal pe sustenabilitate.

O mare parte din ambalejele produselor din portfoliul CAHM au fost inlocuite cu unele ce respecta tendintele actuale.

sense-catifelant

Produse de îngrijire corporală în ambalaje eco-friendly

Îți place să încerci diferite produse de îngrijire corporală însă te gândești mereu ce se întâmplă cu ambalajul după terminarea produsului? Anual se produc peste 320 de milioane de tone de plastic ce sunt folosite la ambalarea produselor de beauty și skincare. Majoritatea acestora ar putea fi înlocuite cu variante sustenabile. Produsele Sense Cosmetics folosesc ambalaje BioPet, eco-friendly de calitate superioară completate de un design simplu și curat.

CAHM Europe își propune să lanseze doar produse cu un procent cât mai mare de ingrediente naturale și cât mai sustenabile cu putință. Ambalajele produselor sunt confecționate din materiale biopet din surse regenerabile, ce vor schimba felul în care consumatorii se raportează la obiceiurile lor de consum.

Pornind de la conceptul “Small details can change de world!”, CAHM Europe a creat produse adiacente în cea mai de succes gama hotelieră “Sense – Inspired by nature”, aducând astfel cei 14 ani de experiență din HORECA, direct în lanțurile de retail și farmaceutice.

CAHM Europe este o companie 100% românească, lider de piață ca fiind cel mai mare producător de cosmetice hoteliere din România, cu o cifră de afaceri de peste 25 milioane de lei în 2021. Activitatea este desfășurată din 2009 până în prezent în două puncte de lucru din județul Prahova, urmând ca în 2022 să deschidă cea de-a treia fabrică de producție.

Printre brandurile noi intrate pe piața românească de retail ar fi Milmil, Dermomed sau Viorica din Republica Moldova. Aceste branduri sunt produse care intră în concurența indirectă a săpunului Sense Catifelant deoarece Sense Catifelant vrea să deschidă o nouă categorie de săpunuri lichide, și anume categoria de săpun concentrat.

Lunar, în cadrul celor două fabrici se pot produce 686 tone de săpun solid și 440 tone de săpun lichid ce sunt ambalate în moduri inovative de la sticle de dimensiuni mici, până la canistre de 5 L. Produsele sunt certificate la nivel european.

De unde puteți achiziționa produsele Sense Cosmetics?

Din magazinele de retail: Kaufland, Cora, Penny și Auchan Ploiești

Din farmacii: MaxiFarma și Richter 

Online: elefant.ro, emag.ro și bigmarket.ro

0