CAHM – De la industria HORECA la Retail

Planul pe 10 ani al CAHM pentru protejarea Planetei

CAHM Europe este liderul de piață national în cosmetice hoteliere, cu o cotă de piață de peste 40%. Planul de dezvoltare ce a presupus deschiderea celei de-a doua unități de producție dedicată produselor din Retail în 2020, vine cu multiple schimbări de paradigmă prin lansarea unor produse sustenabile, în tendință cu opțiunile consumatorilor. Acestea vor schimba felul în care consumatorii se raportează la obiceiurile lor de consum.

Valul în creștere al interesului consumatorilor pentru a lua decizii constructive atât pentru ei, cât și pentru mediul înconjurător a fost inspirația pentru dezvoltarea unor produse performante din punct de vedere social și al sustenabilitatii pe termen lung.

35 de milioane de produse vândute

Pornind de la conceptul “Small details can change de world”, CAHM a creat produse adiacente în cea mai de succes gama hotelieră “Sense – Inspired by nature”, aducând astfel cei 11 ani de experiență din HORECA, direct în lanțurile farmaceutice, urmând să o propună și lanțurilor de Retail.

“7 din 10 consumatori recunosc brandul Sense iar peste 43% din românii chestionați îl menționează ca fiind brandul pe care și-l reamintesc din Hoteluri. Avem un model similar de business din UK unde compania care a adus cel mai popular brand hotelier în Retail a avut un succes notabil, în mai puțin de 1 an de la lansare. Ne-am dorit să lansăm un produs matur, ușor identificabil și de aceea nu ne-am grăbit până acum în a lansa Sense pentru Retail. Participăm la târguri internaționale în industria hotelieră încă din 2014, un exemplu ar fi EquipHotel Paris unde concuram cu cele mai celebre companii din domeniul cosmeticelor, astfel avem un avantaj în a urmări concepte noi dar și de cât timp are nevoie de o tendință ce este actuală pentru un consumator francez să fie acceptată de piața din România. Designul pe care îl propunem este total diferit față de ceea ce se găsește în acest moment în rafturile retailerilor dar vine ca urmare a unei tendințe acceptate în Europa de Vest de câțiva ani și a devenit un mod de viață pentru cei din țările nordice.” – Severin Andrei – CEO CAHM Europe SA.

Succesul gamei Sense a fost transpus în cele peste 35 de milioane de unități vândute. Acesta, împreună cu un studiu de piață în ceea ce privește preferințele de achiziție ale consumatorilor romani, au fost concretizat într-o viziune îmbunătățită.

Având valori esențiale de a fi autentic, excepțional, inovator și implicat, Brandul Sense a fost condus într-o direcție de dezvoltare ce pune accentul pe responsabilitatea corporativă. Aceasta se învârte în jurul credinței că, inovația este catalizatorul schimbărilor pozitive.

Procesul de creație

La baza procesului de creație stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a da forma unei viziuni pentru a crea un lucru cu valoare veșnică.

Laboratorul de cercetare al CAHM, condus de Dr. Chemist Alina Negoi, a lucrat peste 8 luni la rețetele noilor produse propunând pentru piața de retail rețete ce pot fi mai degrabă comparate cu ale produselor din categoria dermatocosmetice. Acestea sunt simple, dar complexe și sunt diferite de rețetele clasice aflate în retail. Testele au fost exigente și au fost realizate atât pe grupuri interne, cât și externe. Toate pentru ca în piață să ajungă cea mai bună variantă a unui produs 100% românesc care să poată concura la nivel internațional. Mai mult decât atât, Dr. Alina Negoi a declarant că: “Inspirația pentru realizarea produselor a venit de la fetița mea în vârstă de 8 ani. Îmi doresc pentru ea o lume mai bună, o Planetă protejată și produse naturale. De aceea, eforturile s-au concentrat cel mai mult în zona de conservanți. În acest fel, am reușit să renunțam la ei complet și i-am înlocuit cu acizi pe care îi regăsim și în natură.”

Astfel, au rezultat produse cu 99,3% ingrediente de origine naturală, din care peste 95% din surse vegetale/regenerabile. Acest aspect va aduce un impact pozititv, atât pentru utilizatorii produselor, cât și pentru mediu. Majoritatea substanțelor chimice care ajung în canalul de scurgere nu pot fi filtrate în stațiile de epurare. Așa că ajung în căile navigabile, în apa de la robinet și, în cele din urmă, în ocean.

Viitorul adus în prezent

Compoziția produselor nu a fost de ajuns pentru producătorul roman. Pentru intensificarea planului de a proteja atât consumatorii, cât și Planeta, CAHM a ales pentru gama Sense ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru producția unor produse cu un impact redus asupra mediului. Astfel, produsele nu sunt doar eficiente, ci și performante din punct de vedere social și ecologic.

Sapun lichid Sense catifelant vitamina E
Sapun lichid Sense acid lactic testat bactericid

CAHM a lansat două Săpunuri pentru mâini: Săpun de mâini cu efect catifelant cu Honey&Melon și Săpun de mâini cu Acid Lactic, testat bactericid.

Săpunul cu efect catifelant cu Honey&Melon are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are o formulă foarte concentrată, căreia i-a fost adăugata vitamina E si Brontide pentru a crea o barieră naturală pentru protejarea pielii. În acest fel, o singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația de catifelare pe care o lasă pielii.

Sapunul de maini cu Acid Lactic, testat bactericid are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Are PH-ul 4 si este un produs blând cu pielea dar extrem de eficient. Acidul lactic ajută la reglarea acidității, este delicat și înmoaie cheratina din piele, îmbunătățind capacitatea acesteia de a-și menține caracteristicile naturale. Parfumul exotic isi pastreaza intensitatea o perioada indelungata dupa utilizare. O singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația pe care o lasă pielii.

Astfel au rezultat două produse extrem de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți, care nu sunt făcute după niste rețete standard. Mai mult decât atât, acestea sunt foarte concentrate și necesită o singură apăsare de pompiță pentru o spălare eficentă. Nu lasă pielea lipicioasă și cantitatea de 330 ml este peste media produselor comercializate în același range de prețuri.

No posts were found.